susah kan nak jaga hati orang..

Friday, December 17, 2010

Haiiii....serba salah di buatnye. Nak jaga hati si A, si B kecik hati. Kang ye2 nak ambik hati si B, yg A pulak merajuk. Fening kefala la ini macam. Lagi pening bila last2 diri sendiri yang makan hati ...adooiii....pedih sungguh!! Kadang2 saya rasa nak berubah,nak bertukar,bukan bertukar dari manusia biase kepada ottromen ke, gaban ke..tapi bertukar menjadi orang yang x pedulikan hati dan perasaan orang lain.(glupp..mcm jahat sangat je bunyik nye..) Saya pernah nak cube,tapi tak tergamakkk la akakkk!! Dah di takdirkan agaknye saya ni jadi seorang yang baik hati,penyayang dan memahami perasaan orang( heiii,baiknye saya!!) Saya sendiri selalu makan hati,(haa,agaknye sbb tu la saya jd gemok,asek makan hati jer..) tapi mcm xde sape plk yg perasan atau datang kat saya n pujuk2 bg teddybear ke lolipop ke.Benci tauu!! Ramai lagi manusia2 baik hati di luar sana yg mengalami keadaan yg serupa camni,tp sampai bile ek?? Nak salahkan siapa bila  perkara ni terjadi? Salah saya yg baik ni ke,salah mereka ke atau salah ini duniaaa??? Ohh..letihhh...

0 comments:

Post a Comment