mari bergoyang..bergoyang poco - poco...ewaahhh!!!

Saturday, December 18, 2010

Wajah saya yang penuh yakin dan bertenaga sebelum poco-poco (heh,poco2..apa ade hal..)


                       Ehhh...hubby saya!! Girang nyer dia.Suka la tu dapat goyang2.Ewaahhh.....
Antara peserta2 yang turut bergoyang pada pagi yg indah ini. Tengok tu,kan mak2 n bapak2 budak tu,tapi diorang seronot n riang jer..tak nampak penat pon.



       Baik2 ye,kawal apa yg patut,jangan sampai terkentutttt...
 





 Saya tengah cover mengah n purak2 steady...(dalam hati..tobatt!)
 







Tengok ni muke gelabah saya lepas poco2. Air...air...nak air sirap ais....arghhh.....















Poco-poco. Bunyiknye cam funny n easy,tapi...bila dah kene buat,mak aihhh....letihh!! Pagi tadi kene join
poco-poco n senam robik sempena program mesra rakyat di dewan pekan parit yaani. Memula pikir mcm,alaa..poco-poco..apa ade hal..setakat goyang2,gerak tangan kaki sikit2...ceh,yakin je kan. Bila dah start goyang baru tau yg poco2 ni bkn setakat goyang2 ala kadar jer,ade step2 yg agak melampau yg tak tercapai dek akal.hahahaha....melampau  tu!. Tak la,agaknye sebab ni first time saya berpoco2,so saya rase cam ter ragging la gak.45 minit tu !!! Sampai longgar kepala lutut aku!! Pastu kebetulan saya pakai kasut yg agak ketat,so terasa la kuku cekam saya agak mencengkam,hahahahaha.....lebih kurang 200 org yg join poco2 ni n kebnyakan nye mak2 orang yg umur 40 ke atas.tp saya tengok diorng steady jer,ishh,malu la klu saya mempamerkan muke letih n tak bermaya saya kan,so saya pon pura2 steady gak walaupun rase penat nak mati.! Bila dah berakhir,oohh...indahnye dunia bila dapat rehat sambil minum sirap ais. Well,at least saya dpt pengalaman hari ni,walaupon penat tp dapat baju T-shirt,merah gituu..(ermmm,rase2 cam dah turun 2kg la berat badan saya,hehehe..berangan!)










0 comments:

Post a Comment