Saya Si Gagal ?

Wednesday, December 8, 2010

Saya adalah si gagal yang sebenar… kenapa ? Sebab saya tak mampu nak melawan diri sendiri. Benci! Benci! Benci!
Ok2,critenye mcm ni…beberapa minggu sebelum ni saya konon2 bertekad la nak diet ( sebenarnye ntah dh brpe kali tekad dah) . Nak lose at least 3kg dlm 2 minggu.(wah!! angan2 terlampau!) Saya punye lah berusaha macam2,tak makan nasi,x tido siang,x makan snek..lebih poyo lg bila saya cube amalkan diet yogurt yg tgh top skrg nih.dan saya berjaya mengamalkan semua tu dalam 2 minggu ni. So,why I’m still a loser? Bcoz  I’m not losing even 1 kg!!!! kenapa ni….? Dengki ar…saya dh rindu nasik sampai terbawak2 dlm mimpi tau,tp knpe sekilo pon x turun! Kenapa tubuh saya sendiri tak sokong saya? Why? Body figure…u tak nak cantik ke? Please la..sokong la saya. Bertindakbalas la…alert2!!
Dah la,malas nak ctrite lg,
babai je lah.

0 comments:

Post a Comment