inilah manusia2 yg saye sayang sgt tu...

Friday, November 5, 2010

Anak2 saya, mak n abah n anak jiran. Mandi manda Air Terjun Bekok. Buat pengetahuan semua,paras air di air terjun bekok ni semakin surut. Punggung saya pun x tenggelam mandi kat situ. hahaha....
Lucy Dian, Rozaime n Otettttt !!! Sepupu saya yg sporting n gile2. walaupun gile,saya tetap sayang diorang..
Ehh,sape yang kacak dan macho ni? Ohh....huby saya laa..hakhakhak....

Abg Zari's family. Oyen n Suri Azurin.
Adik manje saya yg selalu gatal-gatal, Aidil. Bukan gatal tau,tp gatal2 sbb dia selalu kene alahan,ntah apa2 je dia ni...

Anak buah kesayangan ramai. walaupun dia tak lemak berkrim tp tetap disukai ramai sbb dia gonjol !! Suri..
mak kami !!! cayang !!







zara orked..bila dia senyummmm....aduhh,cair !!

0 comments:

Post a Comment